poniedziałek, 18 listopada 2013

leć wysoko i spraw że będę z Ciebie dumna



Przytul mnie tak że połamie żebra, przytul tak że zabraknie tchu. Przytul mnie tak że będę czuła Twój mocny ścisk, przytul tak że będę czuła Twoje ciepło. Daj mi siłę której nikt nie ma, daj mi nadzieję na lepsze jutro. Już… już koniec. Zobacz! Jestem silna! Idę na przód i nie poddaję się. Idę i stawiam delikatnie każdy krok aby ziemia spod nóg mi się nie osunęła. Idę i trzymam Cię za rękę abyś i Ty nie upadł. Dałeś mi moc która wypełnia mnie od środka, która sprawia że na mojej twarzy jest uśmiech. Chcę go umocować w każdym człowieku. Idź dalej przed siebie z uśmiechem i nie poddawaj się bo to przybija tych którzy Cię nienawidzą. Masz wrogów? Ciesz się, musiałeś coś osiągnąć. Wypuszczam Cię teraz na wolność jak ptak wypuszcza swoje pisklęta gdy jest pewien że polecą daleko i wysoko. Tak ja wypuszczam teraz Ciebie bo wiem że od teraz już dasz radę. Więc teraz leć i bądź tym kim chcesz być, bądź szczęśliwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz